Kontakt oss
Forside / Aktuelt /

Sympa – fortsetter å vokse i Skullerud Park

Publisert: 21. april 2022
Sympa – fortsetter å vokse i Skullerud Park

Større lokaler og flere ansatte er fremtiden for bedriften Sympa i 2022. De leverer et HR-system som passer for bedrifter i alle størrelser, og som trenger et HR-verktøy.

Vi har snakket med Thomas Skagen, Country Director i Sympa.

-Vi er en sammensatt gruppe av kundeorienterte teknisk orienterte mennesker. Her jobber det både unge og nyutdannede, og noen med litt flere års erfaring. Akkurat nå er vi åtte stykker som jobber her, men vi ønsker å bli to ansatte til, forteller Thomas.

Thomas forteller videre at Sympa har hatt kontorer i Skullerud park siden 2018, og de har byttet lokaler 3 ganger, etter hvert som de hadde et behov for større lokaler.

Sympa tilbyr et HR-system som bygges og tilpasses bedrifter. HR-systemet inneholder masterdata om menneskene som jobber i bedriften. Det kan være alt fra medarbeidersamtaler, ferie, utvikling, kompetanse og rekrutteringsprosessen. Systemet gir deg muligheter til å rapportere i sanntid, og medarbeiderne har sin egen portal mens bedriftens HR avdeling har tilgang til all informasjon. Systemet hjelper bedriften til å jobbe i samsvar med GDPR, og gir muligheter for å ta ut rapporter på for eksempel mangfold eller annen data bedriften må rapportere på.

Thomas Skagen, Country Director i SympaThomas Skagen

Automatisere HR-oppfølgingen

Thomas forteller at de jobber med bedrifter i alle størrelser. Alt fra mindre konsulent selskaper til store internasjonale selskaper.

-Bedriftene trenger ikke å ha en HR-avdeling. Daglig leder eller mellomledere kan få tilgang til nødvendig informasjon om de ansatte de har ansvaret for, sier Thomas. Dette styres ved at man legger inn roller, og vi kan sette opp varsling på for eksempel prøvetid, onboarding og medarbeidersamtaler. På denne måten kan du automatisere hele HR-oppfølgingen, forteller han.

Sympa systemet

-Systemet gir brukerne mulighet til å jobbe strategisk med informasjonen. Det hjelper de å kartelegge kostnadsspørsmål og synliggjøre verdiskapningen av å ha et HR-verktøy, legger han til. Sympa er en skybasert løsning hvor kundene betaler for et abonnement månedlig. Vi hjelper kunden å sette opp en tidslinje for implementering, deretter får kunden admin tilgang slik at de kan jobbe i systemet selvstendig.

Konkurransedyktige priser

-Når vi skulle finne nye lokaler så vi på flere alternativer, blant annet lokaler i sentrum. Skullerud Park hadde konkurransedyktige priser og vi likte også godt fasilitetene som møterom, treningsrom og kantina. De er veldig hyggelige de som jobber i resepsjonen her og det er bra lokaler her, sier Thomas.

Fire ansatte hos Sympa

Større lokaler og flere ansatte

-I år kommer vi til å få større lokaler og etter hvert bli 2 ansatte til, da blir vi 10 totalt her på kontoret. Sympa utvikler seg hele tiden, vi kommer bare til å gjøre mer av det vi allerede gjør i dag og jobbe for mer synlighet i markedet, avslutter Thomas.

 

Om Sympa

  • Internasjonalt konsern, operativt i 6 land
  • Hovedkontor i Finland
  • 8 ansatte i Norge
  • Hjemmeside sympa.no

Kontakt oss

    Fyll inn feltene, så kontakter vi deg angående en uforpliktende visning eller pristilbud. Eller du kan kontakte oss direkte.